Geoblog.pl    szwedacze    Podróże    Indyjski pościg 2012    Meta pościgu - podsumowanie

Meta pościgu - podsumowanie

Polska, Warszawa

No i dobiegł końca nasz trip. Można to poznać w szczególności po pojawieniu się polskiej czcionki;). Podróż przez Kijów przebiegła bez zakłóceń, po 15 byliśmy na Okęciu. Około 0 stopni na zewnątrz więc jak na koniec stycznia nie jest źle, tylko ta przeraźliwa cisza. Na lotnisku tylko jeden kierowca zaproponował taxi, podziękowałem grzecznie a on równie grzecznie odszedł. Nie chciał w ogóle pogadać, nie pytał się z jakiego kraju jestem( to było łatwe skoro mówimy razem po polsku), zawsze mógł chociaż zapytać co robię, gdzie pracuję, ile zarabiam, a tak w ogóle powinien po prostu klapnąć na ławce obok i trochę z nami posiedzieć;)

Jak mówi nieoceniony Dariusz Szpakowski czas na małe podsumowania:

3 tygodnie

jolly
jolly - 2012-01-25 21:13
Podróż przecież nie zaczyna się w momencie, kiedy ruszamy w drogę, i nie kończy, kiedy dotarliśmy do mety. W rzeczywistości zaczyna się dużo wcześniej i praktycznie nie kończy się nigdy, bo taśma pamięci kręci się w nas dalej, mimo że fizycznie dawno już nie ruszamy się z miejsca. Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej.
/Ryszard Kapuściński/

...a co widział i zobaczył
blog ten wam opowie
%%%%%%%%%%%%%
i fajnie było - wspomnienia zostaną...

oboski
oboski - 2012-01-29 20:58
...a co widział i zobaczył
blog ten wam opowie
%%%%%%%%%%%%%
i fajnie było - wspomnienia zostaną...